بولتن

سوله بی انتها

بولتن

سوله بی انتها

متن ترانه شیرین محسن نامجو

متن ترانه به زبان کردی می باشد که آن را با ترجمه آن برایتان آماده کردیم  

 

متن ترانه به زبان کردی و ترجمه فارسی آن در ادامه مطلب .....

 

هاژارِه‌ی شاوان کاری پیم کِردَ عازیزم

عاجز لَدِل بِیم راضی وَ مِردَن ای هاوار

شیرین شیرینم، شیرین شَمامَ، ساتیگ نبینَم، خُاوَام حَرامَه

شُیوه‌ی دلبری، لََتو تمامَ

ای داد ای بیدَاد، کَس دیار نِیَه، عازیزم

کَس لَدردِ کَس خَوَردار نِیَه عازیزم

شیرین شیرینم، شیرین شَمامَ، ساتی

خُوَام کرمانشانی، یارَم قصریه، عازیزم

خاطرخوای بیمَ، تقصیرَم نیَه، ای هاوار

شیرین شیرینم، شیرین شَمامَ، ساتیگ نبینَم، خُاوَام حَرامَه

شُیوه‌ی دلبری، لََتو تمامَ

این متن به زبان کردیه

 ترجمه

اندوه شب‌ها بلایی بر سر من آورده عزیز من

عاجز از دلم شدم و راضی به مردن، ای هوار

یار شیرین من، عسل من، لحظه‌ای تو را نبینم، خواب بر من حرام است

راه و روش دلبری در تو پایان می‌پذیرد

ای داد، کسی پیدایش نیست عزیز من

کسی از درد کسی خبر ندارد عزیز من

خودم کرمانشاهیم، یارم قصر شیرینی

خاطرخواه شدم، گناه از من نیست، ای هوار

یار شیرین من، عسل من، لحظه‌ای تو را نبینم، خواب بر من حرام است

راه و روش دلبری در تو پایان می‌پذیرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد