بولتن

سوله بی انتها

بولتن

سوله بی انتها

هر چیز از همه جا (1)

توضیح در مورد این بخش:

« هر چیز از همه جا » نام وبلاگ یکی از دستان خوب ما آقای علی سمیعی است که سعی کردیم در سوله ی بی انتهای وبلاگ بولتن به نقدی طنزگونه از این وبلاگ بپردازیم. شما می توانید هر چند روز یک بار با این بخش همراه باشید.

قسمت اول:

1.این دوست مون فقط مونده تو یخچال و فریزر خونه ها بیاد برای وبلاگش follow us بذاره.................

2. چه جالب.....

نه من از شما می پرسم آپارات رو کی و در چه زمانی جزو شبکه های اجتماعی کردند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


امیدوارم از شوخی های ما ناراحت نشند

معرفی بازی splinter cell blacklist


Splinter Cell Blacklist نسخه جدید بازی اسپلینترسل است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Ubisoft برای سه پلتفرم PC/PS3/XBOX360 عرضه شده است. مجموعه بازی های اسپلینتر سل از آن دسته عناوینی هست که با وجود سابقه عالی و درخشان و کارنامه مورد قبولی که تا کنون ارائه داده، توانسته نظرات بسیاری از منقدان و بازی بازها را جلب کند. تا به حال نسخه های متفاوتی از مجموعه بازی Splinter Cell منتشر شده که هر کدام باعث پیشرفت بازی های اکشن مخفی-کاری شده اند.

داستان بازی Splinter Cell Blacklist بعد از حوادث نسخه Conviction اتفاق میافتد ،رئیس جمهور دستور تعطیلی گروه فاسد ستون سوم را صادر و آن را با سازمان تازه تأسیس ستون چهارم جایگزین کرد.در همین اوضاع و احوال رئیس جمهور، سم فیشر را که موسس سازمان به حساب می آید به عنوان رئیس آن منصوب می کند.چند کشور ناراضی از حضور نظامی آمریکا در خاکشان، معاهده‌ای را تحت عنوان لیست سیاه به تصویب می‌رسانند، که قصد دارند نظامیان آمریکایی را از خاکشان دور کنند به همین منظور، تصمیم می‌گیرند حملاتی‌ به نقاطی از آمریکا انجام دهند.

در این میان سازمان ستون چهارم برای تحقیق درباره این قضیه فراخوانده و سم فیشر را به مرز بین ایران و عراق اعزام کردند تا… . 

 گیم پلی سری بازی های اسپلینترسل همیشه یکی از نقاط قوت آن محسوب می شود که واقعا از جذابیت و هیجان بالایی برخوردار است و در Blacklist هم این شیوه به بهترین نحو ممکن رعایت شده است. برای ساخت بازی اسپلینترسل بلک لیست از موتور گرافیکی Unreal Engine 2.5  استفاده شده است . در رابطه با صداگذاری، نکته ای که بیش از هر چیز به نظر می رسد، استفاده از زبان فارسی در بازی است . همچنین دراین بازی بخش دو نفره (Co-oP) و مولتی پلیر یا همان چند نفره قرار داده شده است . بازی Splinter Cell Blacklist توانسته از سایت معتبر نقد و بررسی IGN نمر ۹.۲ را کسب کند که میتوان گفت این یک موفقیت بزرگ سری بازی های اسپلینترسل است .

حکمت 38ارزش ها و آداب معاشرت با مردم (اخلاقى، اجتماعی، تربیتى)

وَ قَالَ [علیه السلام] لِابْنِهِ الْحَسَنِ [علیه السلام] یَا بُنَیَّ احْفَظْ عَنِّى أَرْبَعاً وَ أَرْبَعاً لَا یَضُرُّکَ مَا عَمِلْتَ مَعَهُنَّ إِنَّ أَغْنَى الْغِنَى الْعَقْلُ وَ أَکْبَرَ الْفَقْرِ الْحُمْقُ وَ أَوْحَشَ الْوَحْشَةِ الْعُجْبُ وَ أَکْرَمَ الْحَسَبِ حُسْنُ الْخُلُقِ یَا بُنَیَّ إِیَّاکَ وَ مُصَادَقَةَ الْأَحْمَقِ فَإِنَّهُ یُرِیدُ أَنْ یَنْفَعَکَ فَیَضُرَّکَ وَ إِیَّاکَ وَ مُصَادَقَةَ الْبَخِیلِ فَإِنَّهُ یَقْعُدُ عَنْکَ أَحْوَجَ مَا تَکُونُ إِلَیْهِ وَ إِیَّاکَ وَ مُصَادَقَةَ الْفَاجِرِ فَإِنَّهُ یَبِیعُکَ بِالتَّافِهِ وَ إِیَّاکَ وَ مُصَادَقَةَ الْکَذَّابِ فَإِنَّهُ کَالسَّرَابِ یُقَرِّبُ عَلَیْکَ الْبَعِیدَ وَ یُبَعِّدُ عَلَیْکَ الْقَرِیبَ .

به فرزندش امام حسن [علیه السلام] فرمود : پسرم ! چهار چیز از من یادگیر (در خوبى ها ) ، و چهار چیز به خاطر بسپار (هشدارها)، که تا به آن ها عمل مى کنى زیان نبینی:
الف ـ خوبى ها 
1 ـ همانا ارزشمند ترین بى نیازى عقل است . 2 ـ و بزرگ ترین فقر بى خردى است . 3 ـ و ترسناک ترین تنهایى خود پسندى است . 4 ـ و گرامى ترین ارزش خانوادگى ، اخلاق نیکوست.
ب ـ هشدار ها
1 ـ پسرم ! از دوستى با احمق بپرهیز ، چرا که مى خواهد به تو نفعى رساند اما دچار زیانت مى کند.
2 ـ از دوستى با بخیل بپرهیز ، زیرا آنچه را که سخت به آن نیاز دارى از تو دریغ مى دارد.
3 ـ و از دوستى با بدکار بپرهیز، که با اندک بهایى تو را مى فروشد.
4 ـ و از دوستى با دروغگو بپرهیز که به سراب ماند: دور را به تو نزدیک ، و نزدیک را دور مى نمایاند.