بولتن

سوله بی انتها

بولتن

سوله بی انتها

یوبی سافت پروژه ی Prince Of Persia را پشت درهای بسته نشان داد

قبل از آغاز E3 2012 سه عکس در سطح اینترنت منتشر شد که ادعا شد مربوط به قسمت بعدی از سری Prince Of Persia است.خیلی از طرفداران این بازی بعد از سالها انتظار داشتند یوبی سافت از این بازی در E3 2012 رونمایی کند ولی در کمال تعجب این اتفاق رخ نداد.اما طبق اخبار غیر رسمی که از سوی چند منبع به دست آمده،Prince Of Persia جدید پشت درهای بسته برای خبرنگاران انگلیسی زبان رونمایی شده است. 

منبع : گیمفا

ادامه مطلب ...

میلاد نور بر شما مبارک باد

آقای ما! در عبور از گذر لحظه ها، در تپش مدام زمین و نگاه زهرآلود زمان، دستهای ما تو را می طلبد یا مولا! مهر در سراشیب جاده ی عمل زیر چرخهای سنگین ستم له میشود در نبودت! تو ما را رها نخواهی کرد و ما هر روز و هر ساعت و حتی هر ثانیه در آرزوی زیارت رخ چون خورشیدت، دست بر آسمان داریم و در محمل نیاز، از پروردگار بلند مرتبه، ظهور پرشکوه تو را تمنّا می کنیم! آقای ما! بیا که احساس نیازمند توست! پرنده ها در سلام صبحگاه خود تو را می خوانند و گلها به امید نوازشت رخ می نمایانند! بیا که دستهای نا توان ما در آرزوی یاوری تو مولا، شب و روز از گونه هامان قطرات شبنم را بر می چیند و لطافت باران را به جاده های عشق می پاشد، بلکه گلستانی بسازد از گلهای ناز و اطلسی که فرش راهت باشد و خاک قدمت! بیا که زمین تشنه ی محبت و سلام توست و زمان در نقطه ی انتظار ایستاده است..........

ادامه مطلب ...

درباره اهمیت گرافیک: چشم ها را باید شست،جور دیگر باید دید

به نام خدا
سلام به همه شما دوستان. امروز میخواهیم بحثی بکنیم که از همه بیشتر به درد گیمر های ایرانی میخورد. هدف اصلی ما از بازی کردن چیست؟ هدف اصلی همه ما از بازی کردن سرگرم شدن است اما واقعا سرگرمی چطور ایجاد میشود؟

می توان گفت زمانی که ما لذت میبریم سرگرم میشویم. برای مثال اگر شما کاری را انجام بدهید که از آن لذتی نبرید احساس میکنید که ثانیه ها متوقف میشوند. اما زمانی که شروع به بازی کردن بازی مورد علاقه خود میکنید اصلا گذر زمان رو حس نمیکنید. زمانی که شما از چیزی لذت ببرید پس سرگرم میشوید. آیا ممکن است به چیزی که سرگرم شوید که از اون لذتی نمیبرید؟ 

منبع : دنیای بازی

ادامه مطلب ...

فرهنگ نماز در سیره امام رضا(ع)

حجةالاسلام عبدالکریم پاک‏نیا

نماز زیباترین حالتى است که یک انسان مسلمان در مقابل پروردگار خود دارد. او در آن لحظه ارتباط عارفانه و صمیمانه‏اى را با آفریدگار خویش برقرار ساخته و وجود خسته از مشکلات دنیوى و روان مضطرب خود را با راز و نیازهاى عاشقانه‏اش به آرامش و اطمینان تبدیل مى‏سازد. اگر این عبادت انسان ساز و آرام بخش مخلصانه و به دور از ریا انجام پذیرد، هرگونه زشتى و پلیدى را از فرد دور کرده و خصلت‏هاى پسندیده و نیکوئى را در وجود او ایجاد خواهد نمود نماز اگر با شرایطش اقامه شود فرد نمازگزار بعد از انجام نماز به سوى کمالات قدم برداشته و از اعمال زشت و ننگین متنفر خواهد بود. یک شخص مسلمان با اقامه نماز، فطرت پاک خود را بازیافته و به صفاى باطن خواهد رسید و در این حالت باورهاى راستین او تقویت شده و روحیه نظم و انضباط در زندگى‏اش را مستحکم‏تر خواهد ساخت. نماز پیمودن راه عشق، شکوفائى اندیشه‏هاى ناب و حدیث پاکان و آهنگ رستگارى در زندگى است. شخص مسلمان در اوقات نماز از تمام تعلقات و وابستگى‏هاى غیر الهى دست شسته و به سوى قبله عشق و کعبه آمال رو کرده و با آفریدگار هستى هم سخن مى‏شود. و اگر چنین نباشد پس این نماز با شرائطش انجام نشده است.

ادامه مطلب ...

حکمت 19ره آورد شوم هوا پرستى (اخلاقى)

وَ قَالَ [علیه السلام] مَنْ جَرَى فِى عِنَان أَمَلِهِ عَثَرَ بِأَجَلِهِ .

و درود خدا بر او ، فرمود : آن کس که در پى آرزوى خویش تازد ، مرگ او را از پاى در آورد.