بولتن

سوله بی انتها

بولتن

سوله بی انتها

حشاشین تروریسم سازی رسانه ای

فیلم سینمایی «شاهزاده ایرانی:شن های زمان»، محصول 2010 آمریکا، تقابل دو جبهه خیر و شر در ایران را به تصویر می کشد که هر یک،ازعناصر کاملاً مشخص و هدفمندی قوام یافته اند و همه این عناصر برای مخاطب ایرانی معنای خاص و روشنی را تداعی می کنند.دریک سو،«دستان»قهرمان خیابانی و مردمی سرزمنی پارس قرار دارد و در سوی دیگر،«نظام»، حیله گر و قدرت طبی که می کوشد حکومت فراگیر خود را بر این سرزمین تثبیت نماید. 

 

منبع: راسخون

ادامه مطلب ...

یورو گیمر به خلیج عدن می گوید:‌ کال آف دیوتی ایرانی

یورو گیمر می نویسد:

سال ها در بازی هایی مثل مدال افتخار، ندار وظیفه و میدان نبرد سربازان آمریکایی به کشتن تروریست ها مشغول بودند و حالا خاورمیانه شانس خودش را برای این سبک آزمایش می کند.

در این بازی سربازان خلیج فارس را می بینید که در روند بازی خیلی شبیه ندای وظیفه عمل می کنند اما در داستان کاملاً متفاوتند.

سخنگوی استودیوی سازنده یعنی آقای نیکوفر، به یوروگیمر گفته است که نبر بین نیروی دریای ایران و دزدان دریایی سومالی است.

یورو گیمر از بازی مبازه در خلیج عدن با نام سربازان خلیج فارس نام می برد ( Persian Gulf Soldires) و می گوید این بازی قرار است برای غرب در پاییز ۲۰۱۲ روی استیم عرضه شود.

نیکوفر به یورگیمر گفته است که بازی نسخه ی چندنفره هم دارد اما هیچ صحبتی از آن نکرده. 

منبع : دنیای بازی

داستان مکس پین 1و2و3 به صورت کوتاه

۱- این بازی داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی فرجام، هنگام بازگشت به خانه اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام "V" به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند.

ادامه مطلب ...

حکمت 18ره آورد شوم فرار از جنگ (سیاسى ، اخلاقى ، نظامى)

وَ قَالَ [علیه السلام] فِى الَّذِینَ اعْتَزَلُوا الْقِتَالَ مَعَهُ خَذَلُوا الْحَقَّ وَ لَمْ یَنْصُرُوا الْبَاطِلَ .

و درود خدا بر او ، فرمود : (درباره آنان که از جنگ کناره گرفتند) حق را خوار کرده ، باطل را نیز یارى نکردند.

دانلود کرک و اپدیت reloaded بازی Max Payne 3

با کرک بازی Max Payne 3 خدمت رسیدیم. خیلی از سایتهای ایرانی و خارجی کرکی رو گذاشتن که بالای 25 مگابایت حجم داره و کارایی لازم رو هم نداره! ولی ما مثل همیشه کرکی رو برای شما آماده کردیم که حجمش تنها 6 مگابایته و کم حجم ترین و بهترین کرک موجود در بازار هستش که تستش هم کردیم. برای اولین بار در تمام سایتهای ایرانی کرک کم حجم و سالم بازی Max Payne 3 نسخه reloaded تقدیم حضورتون. ضمنا آپدیت Reloaded این بازی رو هم براتون آماده کردیم چون بدون این آپدیت به مشکل بر میخورید.

ادامه مطلب ...