بولتن

سوله بی انتها

بولتن

سوله بی انتها

حکمت 39جایگاه واجبات و مستحبات (عبادت ، معنوى)

وَ قَالَ [علیه السلام] لَا قُرْبَةَ بِالنَّوَافِلِ إِذَا أَضَرَّتْ بِالْفَرَائِضِ .

و دورد خدا بر او ، فرمود : عمل مستحب، انسان را به خدا نزدیک نمى گرداند، اگر به واجب زیان رساند.

خالق اصلی و نویسنده ی داستان های Tom Clancys در گذشت

متاسفانه چند لحظه پیش مطلع شدیم که موسس استودیوی Red Storm و نویسنده ی داستان های Tom Clancys آقای Tom Clancy در سن ۶۶ سالگی در بیمارستان در گذشتند.

آقای Tom Clancy داستان های بسیار زیادی را نوشته اند و بیشتر عناوین کمپانی یوبیسافت نیز از کتاب های ایشان الهام گرفته شده است و آخرین کار آنها با یوبیسافت نیز عنوان Division بود.

ایشان خالق شش داستان از سری بازی های یوبیسافت با نام های Rainbow Six, Ghost Recon, Splinter Cell, EndWar, H.A.W.X و Tom Clancy’s The Division می باشند.آخرین عنوان منتشر شده از سری داستان های او عنوان Splinter Cell: Blacklist که با واکنش مثبت منتقدان نیز رو به رو شد.

ما هم از زحمات او برای جامعه ی گیمرها قدر دانی می کنیم و بر روح جاودان او درود بیکرانی را می فرستیم به خانواده ی او نیز از صمیم قلب تسلیت می گوییم.

ستاره های مسلمان فوتبال اروپا

هر روز بر تعداد بازکنان و مربیان مسلمان در لیگ های مختلف اروپائی افزوده می شود. در ادامه مطلب با نام برخی از فوتبالیست هائی که در تیم های مطرح اروپایی بازی می کنند، آشنا خواهید شد.


اسامی بازیکنان در ادامه مطلب....  ادامه مطلب ...

حجت مسلمانی من

"حجت مسلمانی" من اقبال لاهوری، جمال الدین ­اسدآبادی، شریعتی و مانند آن‌ها نیستند.
 جنبش‌های آزادی‌خواهی محترم‌اند اما، هیچ‌کدام "حجت مسلمانی من" نیستند.
در "حجت مسلمانی من" چاوز، مشائی، سیمون بولیوار، عمرمختار و خالد اسلامبولی هم هیچ جایگاهی ندارند.
"حجت مسلمانی من" در حرارت محبت آل علی علیهم السلام است که در دلم فوران کرده است.
"حجت مسلمانی من" سلمان است، مقداد است و ابوذر.  نه آن ابوذر که روشن‌فکران برای فروش کالایشان از خود ساخته اند، هرگز! ابوذری که در تاریخ به نام محب علی علیه السلام خودنمایی کرده، او "حجت مسلمانی" من است.
"حجت مسلمانی من" آن یاران تشنه لب دشت کربلا هستند که در آخرین لحظات عمرشان نگران بودند، نکند به عهدم وفا نکرده باشم.
"حجت مسلمانی من" قرآن است و حدیث است که به عمق جانم پذیرفته‌ام و به هیچ ژولیده‌ی تازه اتو کشیده‌ای! نمی‌فروشم‌اش.
"حجت مسلمانی من" حضور امام زمان علیه السلام است. گرچه ایشان را ندیده‌ام و قراری با حضرتشان نداشته‌ام و نامه‌ای و پیغامی نگرفته‌ام و در خواب و رویاء و مکاشفه‌ای هم صورتشان را ندیده‌ام اما با تمام وجود حضورشان را در دنیای خود یافته‌ام و یافته‌ام و یافته‌ام.

 آری! این است "حجت مسلمانی من"