بولتن

سوله بی انتها

بولتن

سوله بی انتها

دانلود بازی زیبای Sleeping Dogs Limited Edition برای PC

کمتر کسی را می توان پیدا کرد که از بازی های open-world خوشش نیاد و بازی نکرده باشد. Sleeping Dogs یکی از جدیدترین و زیباترین بازی های موجود در این سبک است که به تازگی متشر شده است. در ظاهر خیلی راحت می توان sleeping dogs را یک کپی از سری بازی های GTA نامگذاری کرد، ولی این بازی چه چیز مجزایی جز سبک تضمین شده Rockstar دارد؟ داستان Sleeping Dogs در مورد یک پلیس هنگ کنگی به نام وی شن (Wei Shen) است. او در این شهر به دنیا آمده، ولی در آمریکا بزرگ شده و برای کسب درآمد بیشتر به ژاپن آمده است.او سری به دوستان قدیمی خود می زند و متوجه می شود که آن ها حالا به تبهکارهای خرده پایی تبدیل شده اند که در پایین ترین سطح فقر هنگ کنگ زندگی می کنند. وی در حقیقت یک پلیس مخفی است که می خواهد وارد یک گروه خلافکار شود. UFG عاشق فیلم های اکشن هنگ کنگی است و این موضوع را در سرتاسر Sleeping Dogs مشاهده می کنیم. شاید این بازی از Open-World های زیادی الهام گرفته باشد و فضا و داستانی شبیه به فیلم های جان وو (John Woo) دارد. وی شن یک قهرمان اکشن معمولی در فیلم های هنگ کنگی است. او سرسخت و با اعتماد به نفس است. داستان بازی نه تنها به خودی خود جذاب است، بلکه به گیم پلی بازی هم کمک می کند و در طول بازی شما می توانید با به دست آوردن XP حرکات جدید در مبارزه یاد بگیرید و یا لباس ها و ماشین های متفاوتی را آزاد کنید. برای دانلود بازی و مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر از بازی، به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

 

در صورت خراب بودن لینک ها به ما اطلاع دهید.  

 

منبع : پی سی مستر (ww.p30master.com)

یک Face XP هم در بازی وجود دارد که نحوه برخورد مردم با وی را مشخص می کند. با استفاده از این موضوع می توانید در خریدهای خود از مغازه ها تخفیف بگیرید و توسط یک پلیس یا خلافکار ستایش شوید. همانند هر قهرمانی، وی، هم با سلاح گرم حرفه ای است و هم بدون آن. مکانیزم مبارزه بازی یکی از بهترین نکات Sleeping Dogs است، چون خیلی ساده اجرا می شود، ولی خیلی متنوع و عمیق است و شما مدام به دنبال پیدا کردن حرکات جدید هستید. می توانید اشیاء محیط را پرتاب کنید، با لگد ضربه بزنید و یا با مشت به استقبال صورت دشمن بروید. حرکات خشنی مثل فرو کردن سر دشمن به داخل فن های بزرگ و یا کوبیدن سر آن ها به در ماشین هم وجود دارند.
 
خشونت این بازی دقیقاً خشونتی است که در فیلم های سرزمین مادری آن دیده می شود. بخش تیراندازی بازی شبیه به Gears of War کار شده و شما مدام باید در محیط سنگر بگیرید و البته زرق و برق فیلم های جان وو هم در آن دیده می شود. بعضی وقت ها شما می توانید از سیستم Slow-Motion هم استفاده کنید. در این حالت صداها و موسیقی هم آرام می شوند و شما در چند ثانیه می توانید دشمنان را هدف گیری کنید و آن ها را از پا درآورید. بخش Bullet-Time بازی به اندازه Max Payne 3 عمیق نیست، ولی مسلماً استفاده از آن لذت بخش است. همچنین وقتی شما ماشین و یا موتوری را منفجر کنید، سیستم Slow-Motion فعال می شود. تصادف و انفجار ماشین ها خیلی جذاب و سینمایی کار شده اند و سرقت ماشین و حرکات جالب روی آن ها خیلی شبیه به بازی Wheelman است.
 
همچنین سیستم ضربه زدن با ماشین Wheelman هم در این بازی دیده می شود. شما می توانید با استفاده از یک دکمه به ماشین های کناری خود ضربه سنگینی وارد کنید. این موضوع در مسابقات خیابانی هم خیلی استفاده می شود. نقشه هنگ کنگ پر از مأموریت ها و فعالیت های مختلف است که می توانید در آن کارهایی برای پلیس انجام دهید و یا به خلافکارها کمک کنید. مراحل فرعی جالبی در بازی وجود دارند. مثلاً می توانید از مناطق دیدنی هنگ کنگ برای یک خانمی که می خواهد کارت پستال درست کند، عکس بگیرید. خوشبختانه مضامین و جزئیات بازی بسیار زیاد و متنوع کار شده اند. بخش صداپیشگی بازی هم اسامی معروفی را به همراه دارد. ویل یون لی (Will Yun Lee) که در Die Another Day بازی کرده بود، در این بازی هست. تام ویلکینسون (Tom Wilkinson) و پار شن (Parr Shen) از Infernal Affairs در بازی هستند. اما استون (Emma Stone)، لوسی لیو (Lucy Liu) و جیمز هنگ (James Hong) هم در این بازی دیده خواهند شد. Sleeping Dogs به نظر بازی بزرگ و زیبایی خواهد شد که مضامین زیادی را به همراه دارد.
 
حداقل سیستم مورد نیاز بازی:
 
OS: Windows Vista or Windows 7
 Processor: Core 2 Duo 2.0 GHz or Athlon X2 2.4 GHz
 RAM: 2GB
 Graphic card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card, ATI Radeon 3870 or higher, Nvidia GeForce 8800 GT or higher.
 Graphics card memory: 512 MB
 Sound card: DirectX compatible sound card
 Hard drive: 15 GB
 
سیستم پیشنهادی پی سی مستر:
 
Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
 RAM: 4GB
 Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, Nvidia GeForce GTX 560 or ATI Radeon 6950.
 Graphics card memory: 1 GB
 Sound card: DirectX compatible sound card
 Hard drive: 15 GB

توضیحات نصب بازی: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل Setup موجود در پوشه بازی را که از پی سی مستر دانلود کرده اید را اجرا کنید و به نصب بازی بپردازید. تیم پی سی مسترامیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
 
مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید.
 
۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.
 
۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور لینک مستقیم دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.
 
توجه: لینک های مستقیم تا مورخه ۱۰ شهرویور ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.
 
نکته:در صورتی که کرک به صورت جداگانه برای شما کار نکرد، کرک را به همراه آپدیت ۱٫۴ امتحان کنید.
 
دانلود ویدئو آموزش نصب صحیح بازی به همراه کرک
 
 
 
لینک دانلود :
 

دانلود با لینک مستقیم بخش اول با حجم ۱ گیگابایت
 
دانلود با لینک غیر مستقیم
 

دانلود با لینک مستقیم بخش دوم با حجم ۱ گیگابایت
 
دانلود با لینک غیر مستقیم
 

دانلود با لینک مستقیم بخش سوم با حجم ۱ گیگابایت
 
دانلود با لینک غیر مستقیم
 

دانلود با لینک مستقیم بخش چهارم با حجم ۱ گیگابایت
 
دانلود با لینک غیر مستقیم
 

دانلود با لینک مستقیم بخش پنجم با حجم ۱ گیگابایت
 
دانلود با لینک غیر مستقیم
 

دانلود با لینک مستقیم بخش ششم با حجم ۱ گیگابایت
 
دانلود با لینک غیر مستقیم
 

دانلود با لینک مستقیم بخش هفتم با حجم ۱ گیگابایت
 
دانلود با لینک غیر مستقیم
 

دانلود با لینک مستقیم بخش هشتم با حجم ۱ گیگابایت
 
دانلود با لینک غیر مستقیم
 

دانلود با لینک مستقیم بخش نهم با حجم ۱ گیگابایت
 
دانلود با لینک غیر مستقیم
 

دانلود با لینک مستقیم بخش دهم با حجم ۰٫۹۸ گیگابایت
 
دانلود با لینک غیر مستقیم
 

 
 
لینک دانلود کرک بازی به صورت جداگانه :
 


دانلود با لینک مستقیم با حجم ۶٫۳ مگابایت
 
دانلود با لینک غیر مستقیم
 

 
 
آموزش نصب آپدیت ۱٫۴ بازی:
 ۱٫ تمامی فایل های موجود در لینک زیر را در محل نصب بازی اکسترکت کنید
 
۲٫ سپس فایل Update10to14.bat را اجرا کنید و صبر کنید تا فایل های big. موجود در محل نصب بازی آپدیت شوند. این فرایند ممکن است چند دقیقه به طول بیانجامد.
 
۳٫ وقتی که فرایند بالا انجام شد فایل های tmp. و bat. و patch. و همچنین xdelta3.exe را از فولد نصب بازی پاک کنید
 
۴٫ بازی را اجرا کنید و لذت ببرید !
 
پ.ن: برای اطمینان از درست پچ شدن بازی, برنامه quicksfv v2.36 را نصب کنید و برروی فایل File.check.sfv کلیک کنید تا تمام فایل های بازی چک شود
 
 
 
 
 
لینک دانلود آپدیت بازی به صورت جداگانه :
 

دانلود با لینک مستقیم با حجم ۲۸٫۳ مگابایت
 
دانلود با لینک غیر مستقیم
 

 
 
 
 
آموزش نصب آپدیت فیکس بازی:
 
۱٫ آپدیت را از حالت فشره خارج کنید و محتویات موجود در فولدر را به محل نصب بازی انتقال دهید.
 
۲٫ بازی را اجرا کنید و لذت ببرید
 
 
 
لینک دانلود آپدیت فیکس بازی به صورت جداگانه :
 

دانلود با لینک مستقیم با حجم ۴۳ مگابایت
 
دانلود با لینک غیر مستقیم
 

 
 
لینک دانلود کرک فیکس بازی به صورت جداگانه : ( صد درصد سالم )
 

دانلود با لینک مستقیم با حجم ۲ مگابایت
 
دانلود با لینک غیر مستقیم
 

 
 
حجم فایل : ۱۰ گیگابایت
 
 
 
پسورد :
www.p30master.com (به کوچک بودن تمامی حروف دقت شود)
 
 
 
منبع : پی سی مستر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد